Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

A wiec dzis narodzil sie moj 2 blog. Wiem, ze tysiac razy brzydszy od wczesniejszego, ale nie chce mi sie go robic pieknego ;)

Bedzie na nim o Westlife (czyli co tam ciekawego u nich slychac) i troszke o mnie. No wlasnie w pon Westlife zdobyli 1 miejsce w UK ze swoim nowym singlem - MANDY (sciagnijcie to wystep na zywo ;))

Oto okladka tego singla:


A ich nowy album "Turnaround" takze zdobyl 1 miejsce w UK (ale sukcesik), oto jego okladka:


I naprawde bardzo sie z tego powodu ciesze :) =============================================================================

U mnie ostatnio tak jakos dziwnie, nawet Maciek to zauwazyl :/ Juz wiem czemu tak jest, ale zostawie to dla siebie ;) Ostatnio na religgi siedzilismy sobie i on do mnie co taka smutna jestem, a ja mu mowie, ze normalna, a on wlasnie nienormalna, a ja jaka jestem normalna, a on usmiechnieta :) <-- fajne co? :) Ale ta przyjzn zaczyna sie troszke psuc z powodu (on wie jakiego) szkooooda.. Pogodzilam sie z Kamila i teraz mamy rozne dzikie plany sasasaa :) O dzis sobota Lukasz spotka SIE PO LEKCJACH z Magda heh, ciesze sie, ze ta sfatka sie udala :) Blondyny i reszta byli na Andrzejakach z oazy.. ja tez moglam jechac, ale nie pojechalam, anwet nie mowie z jakiego powodu.. :( podobiez bylo prze extra hehe ja tam wiem czemu :> A ocenki? swietneee.. same 5 mam i szykuje sie ladne swiadectwo :) Jako, ze to jest pierwsza notka pozdrowie duzo osooooob: Kaske W, Anke L, Kaske F, Aske K, Magde U, Eweline Ch, Lucyne, Kamile P, Magde Tk, Anke K, Natalie T, Age B, Age K, Age P, Magde s, Koliego, Jarka N, Lukasza L, Michała G, Ole L i CALA MOJA KLASE!!! To, ze kogos nie wymienilam, to nie znaczy, ze tej osoby nie lubie, poprostu zapomnialam :)
domka : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

mario806 | evi13-evelinka | malfinka | hymmmmm | kropka-w-glanach | Mailing